Sunday, February 27, 2011

Kenali Nyawa Saya

Dalam hidup ini...kita banyak sebab kenapa kita harus hidup...
ada yang hidup kerana masih x putus ajal...
ada jugak yang hidup kerana cinta...tp bg aku...aku masih lagi ada kehidupan kerana aku masih ada mereka.
mereka yang masih anggap aku ini dari sebahagiaan waktu mereka...masih anggap aku ada...masih perlu, pelukku, kasihku, dan perhatianku...

sis alyn yo!

with my journey...love, Nea
banyak benda yang aku study dengan dia nie...i learn more, known more...sume dri dia...
tq u so much, atas semuanya...


with MY ana....love, ana
diana saleh...she's are my best friend...


satu2nya adik lelaki....love, empol.
satu2nya hero yg paling bongsu dlm family aku.


with my kesayanganku....love, elly.a
ku amat2 syg ngan budak nie...nurul atiqah balqis..sayang u hon...


with my gurlz....love, qilla.
i luv qilla, coz dri kecik sampai besar aku tgk dia je...
sampai bosan aku...ha ha ha...xde ar...
klu bosan xde ar aku asyik berkepit ngan dia...anak kakak angkat kitorg...
tp aku mcm da jd bapak angkat dia...kesian..bapak dia jauh kt luar negeri...


anak sedara...love, danish hadi
muka dia comel sgt2...